Merhabalar,
Kızım 4 gün sonra 5 aylık olacak. Dil bağı var doğduğu gün söyledi dr aslında ama emmeyi etkilemiyorsa kesmeyelim hemen dedi. Kaç tane doktora gittiysem hepsi de 4-5 aylık olsun öyle kestirin demişti. İstanbul da bir profesör ile görüştük genel anestezi ile keselim çünkü hareket ederse başka bir yere zarar vermeyelim demişti ama genel anestezi de benim içime sinmedi çok küçük daha. İzmire taşındık şimdı burada bişdiğim bir çocuk cerrahı yok. Lokal anestezi ile bu operasyonu yaptıran ve doktorundan memnun kalan var mı acaba tavsiyelerinizi rica edicemm