Bebeğime doğduğumdan beri neredeyse frisolac veriyordum bulması hep zor oluyordu her eczanede yok özel olarak sipariş veriyorlardı bizim için ama en son 15 gün önce ebebekte bolca olduğunu fark ettik oradan aldık bugün yine almaya gittiğimizde hiç bir tane yoktu sebebini sorduk ellerinde varmış ama kaldırmışlar yani geri istenilmiş bu mamalar sanırım bi sıkıntıları vardı geçen sene similac ı kaldırdıkları gibi oluyor
Sizde kullanıyormusunuz bilginiz varmı