Damlakeskinn uyuz mu bilmiyorum ama hepimiz kendimizi tanımamıyoruz. Yapmam dediğimiz şeyleri yapıyoruz, bambaşka biri oluyoruz. Ben henüz 5 aylık anneyim ama anneliğim kızımın kalp rahatsızlığı yüzünden ağır darbeler ile geçiyor. Aldığı her nefesi bile güzel kaybetme korkusu olmadan onsuzluğun ne kadar zor olduğunu anlayamıyorsun bile. Yalnız değilsin, hepimiz zorluklar çekerek olgunlaşacağız🎈