Kızlar büyük oğlum 2.5 yaşında küçüğü 15 günlük büyüğüne yetememe duygusu vicdan azabı beni çok rahatsız ediyor sizler neler yapıyorsunuz nasıl oyunlar oynuyorsunuz malum havalar da soğuk dışarı da çıkaramıyorum sürekli oyun istiyor beraber büyüsünler diye kardeş yaptık ama kardeşi oyun çağına gelene kadar onu üzmekten benden uzaklaşmasından korkuyorum 😔