Aslmra80 bugün ateş bitti şükür artık öksürük dışında bir şikayetimiz kalmadı boşuna tekrar test yaptırmam çocuğun burnuna koca bir çubuk sokup negatif dediler ki ben pozitif olduğuna o kadar emindim ki teste bile gerek yoktu bu daha önce yaşadığımız bir hastalığa benzemiyordu çünkü her neyse geçti bitti şükür çocuklarımız üzerinde dönen bu oyunu kim planlıyorsa Allah bildiği gibi yapsın olağan üstü bir durum var ayan çocuklar arasında. Kimisine pozitif kimisine negatif diyip gönderiyorlar.