Yavuzumpasam Kizlar bebegimin burnu tikali uyurken sıkıntı oldu. Uyuyamıyor nefes alirken hırıltı yapıyor. Yarin doktora götüreceğim. Ama suanlik önerisi olan varsa lütfen yardimci olsun. Not: serum fizyolojik evde yok şuan. Aspiratörle çektim cok ağladı.
Araslarcaaa Yavuzumpasam sıcak bir duş aldır muhakak buharı iyice burnuna girsin sonra aspiratörle çek serum fizyolojiğı evde kendin tuz ile yapabilirsin. Birde yattağı odanın peteğini kapat
Nzlck Yavuzumpasam su an degil ama yarın Cold mix damla alın evinizde bulunsun yataginin kosesine yakasina yakininda herhangi bir yere 2 3 damla damlatın cok rahatlatacaktır. Gecmis olsun
Yavuzumpasam Hepinize teşekkür ederim. Yarin doktora gideceğim zaten de suanlik bisey bakayim dedim. Yastigini yukselttim biraz rahatladi sanki.
gzmdmrts Benim kızımda da var burun tıkanıklığı doktorumuz bebeğin yattığı odayı nemli tutun peteğin üzerine bir kase su ve ıslak havlu koyun demişti kuru hava da tetikliyormuş