Bsrdgnmt 11 ay oldu hala diş yok .Belirtiler var ama kendisi yok. Biliyorum çıkacak ama , ne zaman. Bu konuda doktora giden veya geç diş çıkaran bebeklerinize ait tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?
Handeyade Bsrdgnmt Tam 1yaşında çıkardı kızım ilk üst dişleri çıktı ve sırayla çıkmaya devam ediyor. Doktora gittiğim de sormuştum bana 18 ayına kadar çıkmaması normal demişti.
Dolores Bsrdgnmt 13 aylıkken çıktı 1.diş. 14 aylık olmak üzere 2.diş çıkıyor. Ben de tedirgin oluyordum ama çıktı şükür 😊 doktorumuz 14e kadar bekleyelim demişti zaten.
Sarikuzumalp Bsrdgnmt oğlum da 11.ayında çıkarmıştı. Geç çıkınca ağrısız sızısız çıkar derlerdi bizimde öyle olmuştu. Hiç diş ağrısı sancısı huysuzluğu ateşi falan yaşamamıştık.