pitircikk
Gaz probleminden dolayı similac kullanıyordum, evet gaz yapmıyordu ama bebeğimin kakası yeşil ve sert oluyordu. Ama her şeyi normaldi sonra bulamamaya başlayınca Bebelac Gold a geçtim ve aşırı memnunum, 8 aylık olduk hala onu kullanıyoruz. Gaz ve kabızlık yapmıyor, kilo aldırımı da ideal şimdilik Similac’tan bir tık daha önde diyebilirim benim için.