Göz nezlesi o bende 3,5 aylık kızım da yaşıyorum medipol mega ya gittim geçen doktor göz nezlesi dedi damla verdi bi defa kullandım sanırım o damla çok yaktı gözünü ağlamaktan bitap düştü yavrum. Bende araştırdım anne sütü daha etkili olduğunu yazmışlar denedim. Çok şükür sabahına geçti her öylr olacağını anladığımda emzirirken süt sıkıyorum yüzüne. Nacizane tavsiyem siz de sütünüzü sıkın iyi gelir.