nazli-06 esraceylan3 bal alerjı yapabılır. Ilk yıl bebeklere bal vermeyın dıyorlar. Nebulızatör ıle serum fızyolojık verebilirsınız
Snmazra Ya.. bal sürmek ne bacım :) gözünü seveyim.. neyse, benim bebeğimde soğuk algınlıgı vardı geniz akıntısı hapşırık öksürük vs.. doktor burnunu serum fizyolojik ile açacaksın ve emzireceksin başka çare yok dedi. Ama ateşi halsizliği yoktu. Eğer senin bebişte varsa halsizlik ve ateş doktora git hava veriyolar 2 güne toparlıyor. Çok geçmiş olsun
esraceylan3 Snmazra bal bir arkadaşımın ilk çocuğumda önerdiği birşeydi 1 yaştan büyük çocuğunuz varsa mutlaka deneyin öksürük için faydasını çok fazla göreceksiniz. 1 yaş altı içinde bugün doktora soracağım ateş şuan yok öksürük burun tıkanıklığı hapşırma var serum fizyolojik ile açıyorum bakalım doktor bugün ne diyecek
aysekaran Snmazra öyle demeyin 40 gün sürdü hastalığı 2 büyük serum fizyolojik bitti öksürükten boguluyordu sesi gitti hava 2 günde 1 verdim hiç bir şey fayda etmedi 4 kutu şurup 1 kutu damla bitti yine geçmedi babanemi aradım bana koca karı ilacı söyle nasıl geçer dedim 😅 artık uykusuzluktan bayılacak duruma geldim bal sür gazeteye iğneyle delik aç üzerine kapat 1 saat dursun 1 günde kınayı pekmezle kar sür gazete kapat dedi ve gerçekten 2 günde hastalık bitti 😅 ne varsa koca karı ilaçlarında var 😅
Snmazra aysekaran ya doğrudur o anki çaresizlik bende olsa bende belki herseyi denerdim 🙏 işte dışardan garip görünüyor :) bakmayın szi bana
Minigim38 esraceylan3 öksürük için bizde gittik hastaneye günde 5 6 defa serum fizyolojik ile burnunu aç dedi. Gaz varsa oda öksürük yaparmış , kaloriferiniz varsa peteklerin üstüne sürekli ıslak bez koymamı söyledi bide göğsüne ve sırtına sürekli tülbent ısıtıp koymamı söyledi. Bide damla verdi bunları yaptım 1 haftada geçti öksürüğü. Gerekirse ketil kaynatip odaya buhar yapım dedi veya maddi durumun varsa buhar makinesi alabilirsiniz
esraceylan3 Tns1224 cahillik dediğiniz şey 90% işe yarıyor bugün çocuk doktorumuza sordum oda önerdi ve bir sakıncası yok yapabilirsin dedi. 3.5 yaşındaki oğluma her öksürük zamanında yapıp faydasını görüyordum zaten ☺️
esraceylan3 DenizinAnnesi02 yeme konusunda önerilmiyor evet ama göğüse sürmeyi bugün çocuk doktorumuza sordum önerdi ve sakıncası yok dedi ☺️
Tns1224 esraceylan3 çocuk doktorunuza sorduysanız neden gelip burda sorup yazıyorsunuz ozman ? Ne yapabiliriz biz
Bebegimm1 esraceylan3 öksürüyorsa hastaysa doktora gidin yeni dogan bebeklerde hastalık hızlı ilerler bal alerjık olduğu için sürmeyin yerinizde olsam hemen doktora giderim bekletmeye gelmez
esraceylan3 Bebegimm1 doğduğumuzdan beri hastaneden çıkamadık 10 günlükken yoğun bakımda yattı 8 gün bu zamana kadar en ufak bir öksürme de hastanede oluyordum doktor birşey yok birşey yok hafif soğuk Algınlığı tedirgin olma diyor ama nasıl olmayayım şimdi daha önce kullandığım 2 ilaç var onları kullanabilirsin dedi
Haffuse Zaten viral enfeksyin var, bence doktora goturun, 11 11⁵ aylik kizimi da 2 gun once doktora goturduk, oksuruk ve ateşle, bogazlari iltihaplanmis… Iltihap varsa sizin bebenizde de, o kulaga da vurabilir, bence cok vakit kaybetmeyin… Cok gecmis olsun
Uzunkirpik1728 Tns1224 postu dün açtı bugünde gidip doktora sormuş ne önyargılısınız anlamadan etmeden yargılamak ne kolay böyle
Woman35 esraceylan3 sakın göğüsünüze bal falan sürmeyin bebeğe de vermeyin bal 1 yaşına kadar kesinlikle yasak
esraceylan3 Woman35 bal yemesi yasak göğsüne sürmemde doktor bir sakınca görmedi sürebilirsin dedi ve balgamlı öksürüğü 2 günde geçti + olarak 1 çay kaşığı iburamin zero verdim günde 3 kere