Serene Merhaba Sevgili Anneler, Bebeğim 2 aylık olduğundan beri Hipp Combiotic mama kullanıyoruz.İçerik olarak tüm mamaları araştırıp kıyaslayıp karar vermiştim.Şuan bebeğim 12 buçuk aylık.Gün içerisinde zorunlu haller dışında mama içmiyor.Sadece diş dönemlerinde iştahı olmadığında mama istiyor.Bir de gece 2 defa içiyor. Hipp maddi olarak biraz fazla gelmeye başladı.Daha düşük fiyatlı diye Bebelac Gold denedik ama sevmedik. Şimdi gözüme HeroBaby devam sütleri çarpıyor.Fiyat olarak da çok uygun.Ama bizim için önemli olan ilk sırada içeriği. Netten içerik bilgisine ve yorumlamasına ulaşamadım.İçeriğindekiler konusunda bilgisi olup paylaşabilecek bir annemiz var mı acaba?
Mirve0109 @Serene mühendisinoğlu ınstagram sayfasından içeriğine ulasabılırsınız kendısı inceleme yapmıstı