Sedarelll Kızlar bebeğim bi aylık oldu iki saati geçirmeden emziriyorum uyusa bile uyandırıp emziriyorum yoksa artık kendisinin mi uyanmasını beklemeliyim sizinki nasıl
bal_cocuk Sedarelll benim bebeğim 24 günlük oldu ben ona göre hareket ediyorum. Alarm filan kurmuyorum o acıkınca uyanıyor. Bazen 3 saatte bazen 4 belli olmuyor
SelinLidya Sedarelll Bunu doktorunuza sorun , eğer bebeğin kilosu iyi ise uyandırmanıza gerek kalmadığını acıkınca kendisinin uyanacağını söylüyor. Bizde öyle olmuştu.