Bizde 4 aylığız ağlayarak uyanıyor 2 yada 3 saatte bir mama verince tekrar uyuyor birşey olmamış gibi 😂
Yattığı odanın ışıkları açık olmasın sadece gece lambası olsun. Bu 4. Ay en zoruymuş diyorlar ben öyle yapıyorum yanımda yatırıyorum ona destek olduğumu belli edince rahatlıyor.