Birbebekkkbircicek 10 ay 22 gün , ben beslenme reddini 4. Aydan beri yaşıyorum çarşafta sallayarak, damlalıkla, enjektörle, gezdirerek, çıngırak tutarak, sadece uykuda, bunlar sadece şuan aklıma gelenler neler yapmadımki en son yardımcı kimse kalmayınca ekranla yediriyordum