Alinom Merhaba arkadaşlar 20 gün geciktim kızıım var 17 aylık emziriyprum test yaptım negatif bu kadar gecikip hamile olmayan oldu mu aranızda hiçbir belirtim yok
S_x_w Alinom evet ben seneler evvel yaşamıştım..üstelik gebelik belirtileri de yaşamıştım😅 ama negatifti testler ve sonuç yumurtam çok büyümüş ama çatlayamamış ve basit bir kist oluşmuş bu da adet gecikmesine sebep olmuş ilaç kullanmıştım ve adet olmuştum
Alinom S_x_w ya bunu duyduğuma sevindim ikinci bir çocuk için hazır değilim bir test daha deneyip yine negatifse doktora görünecem
Alinom Haydinn kızım hastaydı bir haftadır baya stres oldum sonra bende hastalandım inşallah ondan gecikmişimdir teşekkürler cevaplarınız için kızlar