ikimelekannesi_ Sizce hangisi daha iyi kizlar daha kullanışlı oioi kaşık ve mama tabağını aldım ama bardak, suluk arasında kararsızım
Dolores ikimelekannesi_ avent mavi suluk hiç işime yaramadı akışı çok fazla bebeğimin boğazında kaldı ne içse. Kullanmadık. Ama oioi bardağı bilmiyorum
BuzluKahve ikimelekannesi_ ikisini de aldım. Ben blw yaptığım için bardağı çorba için kullandım. Su aventten. Sonra nuk magic cup aldım ondan daha çok memnun kaldım.
pogacayanakk ikimelekannesi_ Avent suluk kullanıyorum çok memnunum. Bardak alırsanız dışarıda kullanmak için birde suluk almak durumunda kalabilirsiniz
ikimelekannesi_ Dolores BuzluKahve pogacayanakk teşekkür ederim hanımlar deneyimlerinizi paylaştığımız için bende suluk almaya daha yakındır şimdi daha emin oldum ❤️