Busrademirtas Kızım 25 hafta uyumlu 29 hafta da doğdu 4 aydır yoğun bakımda sağlıkla çıktığında (inşallah) ben bebeğimi kronolojik 4 aylık olarak mı büyütücem yoksa düzeltilmiş 1.5 ay olarak mı büyütücem. Gelişimini hangi aya göre desteklicem kafam çok karışık
Buseliii Busrademirtas merhabalar benim oğlumda 35+3 ken doğdu ama 32 haftaya göre uyumluydu oğlum doktorların dediği üzere kronolojik yaşına göre ilerliyorsunuz . Gelişimi boyu kaba motor gelişimi vs hep düzeltilmiş ayına göre gidiyor zaten . Merak etmeyin 1 yaşından sonra çoook güzel toparlıyorlar bu canavarlar .
ELizMetin Busrademirtas benim ikizlerimde 32. Haftada doğdular 20 gün kaldılar küvezde . Şuan 8 aylıklar . Ama zamanında doğsalardı 6 aylık olacaklardı. Örneğin ek gıdaya 7,5 aylıkken başladık . Ama geri kalan aşılar vs öyle şeylerde doğduğu vakitle devam editörüz
Busrademirtas Buseliii kızım hala küvezde maşallah hani gittiğimizde alık alık bakmıyor dikkatlice inceliyor beni ya da dönmeye çalışıyor kendini ve çok şükür çok hareketli ammatedirginlik var baya onu eve getirdiğimiz de ona destekleyici şeyler yapmak istiyorum ama hangi aydan başlıcam asla bilmiyorum açıkçası yoksa inanıyorum Allahın izniyle bir yaşa kadar toparlicak 🍀
ikizannesi4242 ELizMetin benim ikizlerim de 34 haftalık doğdular biraz minikler şu an 5 buçuk aylık olduk ek gıdaya yavaştan başladım
ELizMetin Burcinkvk67 kiloları aylarına göre iyi . Doktorumuz 6 aylıkken başlatmadı 7,5 aylıkken başladık.