Bebeklerinizi yeni doğan donemi 0-6 ozellikle kimsenin öpmesine izin vermeyn. Bu kadar salgının kol gezdgi bir dönemdeyiz.En ufak enfeksiyonda yoğum bakmlik olma riskleri var .Onlari anneleri olarak siz koruyacaksnz başkası değil bugün öpme konusu yarjn başka konuda önüne gecemezsnz eger simdi engel olmazsanz, br yaşından önce bal verdi vb devam eder bu konu .Ayrica uçuk virüsü var öpme ile geçen oda cok riskli hayatı ciddi tehdit eden bir virüs. Elbette hasta olacaklar ama tedbir alirsnz ona rağmen olursa vicdanininz rahat olur.Iyi geceler