Tadtugce Bebeğim yedi aylık sabah bı uyandım sapsarı akmış gozlerinden ılık suyla sildim ama şimdi uyurken gene baktım akmış öylece .çok canım sıkıldı başına gelen atlatan var mı?
NisaKubraEbrar Tadtugce suan benim bebegimin gozleride ayni sali günü aile hekimine götürdüm bi damla verdi onu kullanmaya basladiktan sonra dahada cogaldi yarin randevu aldim hastaneye gotürücem
NisaKubraEbrar Tadtugce uykudan uyaninca gözleri acilmiyor resmen bende pamugu serum fizyolajikle islatip öyle silip aciyorum
Zeynephatice Tadtugce benim bebeğimin komple kapanmıştı bir gözü ben kendi sütümden damlatıyodum ve aile hekimimiz bi krem vermişti onla geçti.bide ılık çayla pansuman yapar gibi yaptım
Dolores NisaKubraEbrar aa. Serum fizyolojik tuzlu su. Lütfen onunla silmeyin yanar gözleri. Kaynamış soğumuş ılık suyla silin..
NisaKubraEbrar Dolores kesin bi bilgim yok ama zararli olacagini sanmiyorum cünkü kutusunun üzerinde göze nasil kullanilacagi falan yaziyor
Enesinannesiii Tadtugce bizim başımıza da geldi damla bize fayda etmedi çoğu emzirmemde kendi sütümden gozüne damlattım 4 5 günde geçti çok şükür bizimki baya çok akıyordu hatta daha önce post açmıştım fotoğrafı var bakabilirsiniz cok geçmiş olsun inşallah atlatırsınız
Gunes789 Tadtugce hemen sağlık ocağına gidin verdikleri damlayla iki günde geçiyor. Ama kendi kendine geçeceğini düşünmüyorum ilerletmeyin derim. Demlenmiş soğumuş çaylı pamukla silebilirsiniz gidene kadar
Buse17 Benimde kızım 2 aylıkken olmuştu çapaklanma ve göz akıntısı günde 6 saat aralıkla 4 kere netira damla verdi 3 4 günde geçti normal bir durum demişti göz doktoru endişelenmeye gerek yokmuş