Oglu_m inan ki bak sabahları yumurtasını o kadar yumuşak yapıyorum, beyazını sevmiyor diye sadece sarısını pisiriyorum o kadar yumuşak kivam da oluyor ki onu bile yutması rahat 5 dakika sürüyor yani. Aslında çiğnemeye bile gerek yok agzina verdiğim gibi yutar istese. Her sabah muz veriyorum uzun zamandır, peynir zeytin muz tek çatalla hepsini veriyorum muz olmayınca ağzında tutuyor muzu yatarken diğerlerini de çabucak yutuyor normalde, şimdi onları da tutuyor ağzında, muzdan da sıkıldı herhalde. Ne pankek yer ne menemen 🙄