Kızlar nolur bişey deyin bebeğim 1 yasian girecek boyun çevresi ve döşu acayip şekilde kızarık kaşınıyor. Ve durdurulmuuo kortizonlu krem kullandım zatiden şurup kullandık ama yok geciyor tekrar başlıyorum en sonunda test yaptırdık kuruyemise çıktı bitek ne yoğurt ne yumurta hiç bsieye gözükmüyor zaten Aptamil mama içiyor. Ama çocuğum hem bişi yiyemiyor hemde hala kaşınıyor herşeyi kestim gene aynı gene aynı bı gorsenix içim gidiyor tişörtünü yırtarcasına cekiyor bildiğiniz iyi bı doktor varmı nerde olursa Ankara’da egzama dediler kremde fayda etmiyor. Tek bı aklımda olan mamayı değiştirmek artk