minikoglum28 bebişe çok geçmiş olsun umarım önemli birsey yoktur. Bu devirde doktorlara bile güven kalmadı artık, babaannem geçen hafta 10 gün hastanede yattı karın ağrısı şikayeti ile, 10 günde 70 80 tane serum taktılar kadına, kadının karnı nasıl şiş mahvoldu, röntgenler çekildi tahliller yapıldı yok taş var yok enfeksiyon var diyip durdular, en son taburcu ettiler. Annemler başka hastaneye götürünce apar topar ameliyata alındı babannem kadının apandisti patlamış apandistteki pislikler tüm vücudunu tüm organlarına yayılmış, çok şükür beklenen kadar zor bi ameliyat olmadı da şimdi daha iyi . Kadın ölecekti az daha. Demem o ki ülkemin doktorları bile artık güven vermiyor Allah hepimize yardım etsin en başta bebekleri hasta edip ilgisiz doktorların eline düşürmesin inşallah 🤲