4ay önce doğum yaptım regl oluyorum ama düzensiz bir ay olup bir ay olmuyorum, bu aralar herkese karşı anlamsız bir sinir olma katlanama hali içerisindeyim bu normal mi benim gibi olan var mı bu durum geçici mi kafayı yiyeceğim kendime katlanamıyorum çok mutsuzum