Merhabalar. Bebeğim 5 aylık. Laktoz ıntoleransı var. Anne sütü almıyor. Aptamil alerjik mama kullanıyor. Ek gıdaya başlayacağız ama yoğurt vermeli miyim bilmiyorum. Doktoruma soracağım bu ay kontrolde ama deneyimli annelerden bilgi almak isterim. Ara sıra normal mama deniyorum geçti mi acaba diye ama hemen ishal oluyor sancılanıyor.