Oğlum 11 aylık ve ben hala parmak besin veremiyorum boğazına kaçar diyw korkuyorum çok nadir de olsa bazen veriyorum aslında öksürüp atıyor en fazla ama çok çok nadir tamamen pürede vermiyorum çatalla ezip veriyorum ama küçük parçalar halimde oluyor bayağı
kendisi yemek istiyor artık onunda farkındayım engelleyip çiğnemesini filan olumsuz etkikemekte istemiyorum acaba bir süre sonra kendiliğinden yoluna girermi bu durum çokta kafama takılıyor şu an benim gibi olan yada böyle bir dönemi geride bırakmışlar varmı aranızda neler yaptınız nasıl aştınız