Olurolur 11 gün oldu canım. Sürecimiz çok kötüydü ilk 4 gün ateşi çok çıktı oksurukle beraber. Ates düşmedi evde ne yaparsam yapım dusuremedim sabah akşam serum yedi. Birde benim kızım çok ağır atlattı doktor öyle söyledi. Artı bu hastalıkla beraber kanda enfeksiyon cikti oda çok yüksekmiş yani bir hafta anamdan emdiğim süt burnumdan geldi. Ben ateşten çok korktum 41 i buldu. Havale geçirecek diye çok korktum. Ekstra ilaçtan ziyade doğal şeyler kullandım. Mesela udi hindi yağı, keçiboynuzu özü, ballı zencefil, çörek otu yağı bunlar yazmıştı doktor hergun bunları veriyorum bağışıklık kuvvetlensin hastalanmasin diye. Benim kızım bebekken çok huysuzdu çok çektirdi bana ama büyüdükçe çok uslu bir çocuk oldu. Şuan çok agresif çok huysuz bir bebek en ufak bir şeye çok ağlıyor buda hastalıktan kalan bir huy sanırım. Başka soracak olduğun biseh varsa dinlerim.