Minikpanda12 Merhaba hanımlar biz katı meyve sıkacağı almak istiyoruz ama karar veremiyoruz kullanip memnun kalan arkadaşlar varsa önerebilir mi?
baloglum_e Minikpanda12 arcelik markasının katı meyve sikacagini kullanıyoruz memnunum iki senedir hiç bir sıkıntı cikarmadi
aysee34 Phılıps HR1832 kesinlikle parçaları makineye açılabiliyor çok büyük rahatlık araştırıp buna karar vermiştim