Adelecrinn Anneler kızım 20 aylık doğumdan sonra hep düzenli şekilde olduğum hâlde 1 aydır regl olamıyorum . 2 defa test yaptım 2 si de negatif. Aynı durumu yaşayanlar varmı sizce neyden kaynaklanıyor olabilir?