Merhaba güzel anneler
Öncelikle bir çok platformda BLW yöntemini araştırdım annelerden gelen yorumları okudum. Birde buradan görüşleriniz almak isterim.
Buraya yöntemle ilgili merak ettiğim sorularımı yazacağım sizlerden kıymetli deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
1) hangi ayda başladınız? Bebeğinizin hazır olduğuna nasıl karar verdiniz (gözlemeleriniz)?
2) hangi sebzelerleri meyveleri vs. Gıdaları nasıl verdiniz sürekli haşlayarak mı yoksa arada pütürlü kaşıkla siz mi verdiniz?
3) kaşıkla yenilmesi gereken gıdaları yoğurt gibi direk kaşıkla siz mi verdiniz yoksa bebişinize rol model olarak kaşıkla yemesine teşvik mi ettiniz?
4) birde boğulma riski yaşadınız mı?
5) ve yaptığınız güzel tarifleriniz nelerdir?
Şuan için aklıma gelen sorularım bunlar tabiki sizlerin deneyimlerini fazlasıyla okumaya açığım.
Teşekkürler güzel anneler 🌺