gamgun Merhaba.. alicilari bu kadar acikken sanki zamani bosa gecryormsm gbi geliyor..tv vs de olmyinca ve izinde de olunca bolca zaman oluyor.yararli bsyler yapmk istyorum. Tavsiyelernz varsa paylasir msnz?