Kikiriki tekrar merhaba. ablanıza sorabilmeniz mümkünse bu mesajımı iletebilir misiniz ?
c-petit 0,66 insülin 0,04 ama şeker 75
endokrin randevum salı günü o yüzden cocuk doktoruna gittim. şekeri düşmediği sürece diyabetten söz edilemez ama takip gerekir dedi. bunu sorabilir misiniz? şeker düşmüyorsa diyabet olmayabilir mi gerçekten?