nazli-06 Mavsnz06 benim kızım ılk dogundan sonra 11 gun hastanede yattı cıktıgında 3.5 tu 5 gun sonra muayeneye gıttık 4 cıvarıydı. 1.ay muayenesınde 4.850 gbı bıseydı.