Selam anneler kimler burda çocuklar nasıl😍biz 35.6ay girdik 36olcaz Şubat da
oğlum 3yasinnda özel eğitim devam ediyoruz Yorucu geçiyor eğitim desteği anneler bu 2.5yas ağlamaları inatlasmalar çok oluyo sizde nasil bu dönem? Oğlum aglarken kolay ikna olan bi çocuk değil kızıyorum bende ve nasıl sakın kalabilirim sizce yani ,oyun süresi çok kısa oluyor hep yanımda ol istiyor evin içinde çalışmayan anneler kendinizi nasıl geliştiryo sunz çocukla beraber?