Benimde 2 aylık bizde aynı durumdayız gece 6 saat kesintisiz uyuduğu oluyor genelde 4 saatte bir kalkıyor ama sabah 8.30 dan sonra zerre uyumuyor gece 11 e kadar akşama kadar ayağımda sallıyorum dalmış gibi oluyor bırakıyorum yarım saat sürüyor sürmüyor uyanıyor doktora sordum aç mı tuvaletini nasıl yapıyor dedi deidm 2 3 kere büyüğünü 4 5 den fazla da küçüğünü yapıyor dedim normal o zaman açlıktan uyumamazlık değil dedi güldü geçti normal herhalde anormal olsaydı bişey derdi muhakkak ama biz çok yıpranıyorz ne yemek ne ekmek hiçbişey yaptırmıyor tuvalete bile zor gidiyorum çığlık çığlığa ve şuan ayağımda hala sallıyorum uyumaya direniyor 1 2 saat de sallıyorum tam uyuması için😬 Allah yardımcımız olsun