2kizbiroglan 2kizbiroglan evet çünkü 2021 senesinde çıktı bende duymamıştım doktorumuz mamaya başlayalım dediğinde sma veya aptamil önerir diye düşündüm ki kağıda baktım celia mama reçetesi kullandım gayette memnunum sma optipro denedim 3 hafta önce domuz gribine yakalandık 4 kere 150 ml içip kaka yapar oldu oğlum ama celia 3 kere 150 ml içsin sabahına bezi kakalı olur sindirim açısından iyi ayrıca sma kakayı iğrenç kokutmuştu hemen geri döndüm celia ya 😊 eczaneler doktorlar iyi bir mama olduğunu söylediler çok araştırarak aldım mamayı sizde araştırabilirsiniz 😊