Kızlar kulağım için gittim doktora 2 hafta önce doktor iğne verdi özel hastaneydi iyi gelmedi ağırlarım devam ediyor tıkanık hala yarında gidicem hiç geçmedi azalma olmadı yarın yine muayene ücreti vericek miyim doktora geçmedi hiç dicem direk odasına mı gireyim bilgisi olan var mı