[silindi] elsa56 1kere giydirceksiniz siz bilirsiniz ama bence mevlüt kıyafeti tercih etmeyin günlük de giyebileceği çok şık elbiseler var bugün bir sitede gördüm bayıldım,🙂
elsa56 canım haklısın bende sevmiyorm çok abartlı şeyleri yinede çok gösterşli bsy aramyrm gönderdiğin kıyafet çok güzel ama mevlütte giydiremem herkesten önce annemle kayınvalidem laf yapar 🤣
[silindi] elsa56 ahh bu büyükler var ya☺️ben de 1 5ay önce mevlüt yaptım 30tl ye lcwdan almıştım sade beyaz bir elbise..çokta güzel oldu zaten kızım hep uyudu 10dk anca görmüşlerdir
Devushka resimag.com/p1/b2784c2c47f.jpeg Hiç giyilmedi etieketi üzerinde 90 tlye almıştım 60 a bırakırım düşünürseniz
Mucizebebek elsa56 canım bende var bi bak istersen [URL=https://hizlires.im/p/QKcGFc88][IMG]https://hizlires.im/d/QKcGFc88.png[/IMG][/URL] [URL=https://hizlires.im/p/Y8MJ2DzK][IMG]https://hizlires.im/d/Y8MJ2DzK.png[/IMG][/URL]