6 ay 11 günlük bebeğim mama kullandığımız için 5 aylıkken ek gıdaya geçiş yaptık sebzelerde meyvelerde hiç bir problem yoktu falan yoğurt verdiğim zaman dudagının ettafı kızarıp sonra gidiyor birde yumurta sarı tüketiyor boyun etrafında kızarıklık var fakat onlar geçmiyor soluyo sadece sizce kesmeli miyim bunları yoksa zamanla vücudu alışır mı