Hanımlar Merhaba ,
Bebeğim 2 aylık oldu gaz sancısı çekiyor garibim sürekli ıkınırken içtiğini de kusuyor .
Gaz masajı yapıyorum , 1 ay nurse harvest damla kullandim çok fayda etmedi şimdi colinox damlaya geçtim ama onu da kullanmak mesele damla damla veremiyorum kıvamı baya yoğun ve tadı kokusu iğrenç zor yutuyo bebeğim var mı kullananlar yardımcı olabilir mi ?
Ve başka çözüm önerisi olanlar yardımcı olabilir mi lütfen çoğu yolu denedim zor durumdayiz:((