Sabahtan beri meme emmiyor ağzına alınca direkt ısırıyor çıldırıcam ya 😣 9 buçuk aylık zaten çok emmiyordu mama takviyesi de var ek gıda zaten var. Geceleri çok uyanıyor ve emip yatıyordu şimdi uyuyor acaba gece emecek mi göğüslerim sızlamaya başladı en son dün gece emdi. Sağmadım da emer diye düşündüm. Sizce meme mi bırakacak ya neden böyle 😞