2prnses1prens Bayanlar oğlum kafasının üstüne düştü eşim evde yok kızlarm uyuyolar allah rızası için napayımmkızları bırakıp gidemiyorm hastaneyeee
tatlisert 2prnses1prens takip edin. Birkaç saat uyutmamak gerekiyor. Kusma gözlerde kayma olursa hemen götürün.
Btlaras2 2prnses1prens ayy çok geçmiş olsun dünde biz yaşadık o korkuyu canımdan can gitti sandım yataktan düştü bizimki de sağlıkçı tanıdığım vardı aradım hemen götürelim mi diye bir kaç saat uyutma kusma olmadıysa endişe etme dedi çok şükür bir sıkıntı olmadı sizde korkmayın sakin olun
kasimonbes Hic bilgim yok canim bende bekleyeyim burda acil durumlarda yapilabilecek var mi evde ogrenmis olurum. Cok gecmis olsun🤲
2Balkaymakannesi Benim oğlumda düşmüştü röntgen çekmişlerdi ve takip etmemizi söylemişlerdi uyutmayın bilinci yerindemi kusma varmı bunlara dikkat edin konuşun
LadyMarmelatte 2prnses1prens 1 metre altıysa evde gözetim altında kalabilir 1 metreden yüksek bir yerden düştüyse hastane şart. İçinizin rahat etmesi açısından 112 arayıp durumu anlatın onlar sizi yönlendirir.
2prnses1prens LadyMarmelatte genek cerrah bi tanıdıgımız var hemen aradık buz koyun 1 saat aralıklarla uyandırın takip edin kusma olursa hemen hastaneye dedi ama içim çok kötü esniyor uyutamıyorum
Sultanz 2prnses1prens 112 yi arayıp durumu anlatırsanız ne yapmanız gerektiğini söylüyorlar. Acil olduğuna karar verirlerse ambulans gönderirler zaten
2prnses1prens [silindi] gidebilecek olsam altımda araba var kızlarım var ikiside uyuyorken korkutup uyandırmak istemedim bırakabileceğim birisi olsa yine çıkar giderdim çok korktugum için buraya yazdm
Show_must_go_on [silindi] Okumadan yorum yapıyorsunuz boş yapmak için kadın eşim evde yok kızlarım uyuyor bırakamıyorum onları evde uyurken diyor.
Nrdnmrv [silindi] yazılanı bi okuyun arkadaşlar yargılamadan önce iki kızım var diyo kolay mı üç çocuğu uyandırıp acile gitmek
Show_must_go_on 2prnses1prens Çok geçmiş olsun yazının tamamını okumadan boş boş konuşuyor gerçekten zaten canınız işe uğraşıyorsunuz bunları hiç takmayın kafanıza. İnşallah bir şey olmaz 🙏🏻🙏🏻
[silindi] 2prnses1prens iyi o zaman geçmiş olsun 112 yi arayıp bilgi almak da gelmemiştir aklınıza buradaki insanlar daha fazla bilgi sahibi çünkü
[silindi] Show_must_go_on okumadığım nerden biliyorsunuz Allah aşkına hicbirsey olmasa bile 112 yi arayıp bilgi alabilir simdi de bu moda oldu sağlıkçılardan önce burda bilgi almak
2prnses1prens Show_must_go_on ay canımdan can gitti elim ayagım boşaldı öyle bi durumda eşimi bekleyecek değilim zaten koluyla komşuyla yine giderim hemen doktorunu aradım başka bi tabıdıgımın doktor var onuda aradım uşamayınca sakinleşince buraya yazdmmm
Linaamom 2prnses1prens iki gün önce aynısı yaşadık öncelikle geçmiş olsun. Fışkırarak kusma gözlerinde baygınlık kafasını sağa sola düşme var mı bunlara bir bakın doktor bize bunları sordu uyku saati dışında uylusu geliyorsa uyutmayın dedi
Linaamom 2prnses1prens normal kusma olursa sıkıntı yok fışkırarak kusarsa muhakkak doktor görsün derim
Masimiyonellame 2prnses1prens komşunuzda mı yok söyleyin gelsij baksın kızlara. Allah korusun cocuga bişi olur yaa
2prnses1prens Masimiyonellame malesef yok 4 daire var 2 si boş biri evde değil binada tekim doktorunu aradık hemen ulaşamayınca buraya yazmıştm şimdi ulaştım takip edin saat başı uyandırın kusma vs. Olursa acil getirin dedi hastane çok yakn zaten