Merhaba güzel anneler, bebeğim doğduğu 3.gün idrar yollarında enfeksiyon tanısı aldı ve hemen yatışı yapıldı. Şimdi yenidoğan yoğun bakımda kilo alımı güzel gidiyor. Aynı durumu yaşayan anneler var mı? Kaç günde taburcu oldunuz? Nasıl bir yol izlendi?