Lovemoombaby Altı ay on günlük kızım bir haftadr kakasını yapmamış normal mi gazını çıkarıyor ama kakasını yapmıyor bı türlü ne yapabilirim hastaneye mi götürsem acaba
Birbebetoannesi Lovemoombaby zeytinyağı verdiniz mi 1 çay kaşığı kadar ? Bir de duş aldırmakta iyi geliyor karnına masaj rahatlatır su
kasimonbes Lovemoombaby anne sutuyle beslenen bebeklerin 10 gune kadar normal kabul ediliyor canim. Mamasina zeytinyagi 2 damla damlat ver cikiyor. Cikmazsa doktora git istersen. Ben zeytinyagi damlatmistim cikmisti
Elif26__ Lovemoombaby çok kolay kulak çöpünü zeytınyag batırın poposuna iki üç kere dürtün beş dakıkaya yapar doktorumuz öyle demişti lavma ve fitilden iyidir
mervemik Lovemoombaby ben zeytinyağı içirdim,bamyo masaj herşeyi yaptım olmadı. 9. Günde gliserinli kansul bebek fitili yaptım bir dk sonra yaptı çok şükür. Keşke o kdr beklemeden yapsaymışım dedim.
Lovemoombaby Birbebetoannesi evet verdim duşunu da yaptım masaj yaptım iki gün geçti hâlâ bişey yok olmazsa bugün hastaneye götüreceğim
Lovemoombaby kasimonbes Teşekkür ederim canım şimdi iyi burdan bı arkadaşın verdiği yöntemi denedim işe yaradı
Birdurummuvar Lovemoombaby böyle iki gün yapmadığı olduğunda armut yada kuru kayısı lapası yedirin ben öyle yapıyorum yapıyor
Canselasr Lovemoombaby götürmelisin lağma yapılıyor ufak krem sıkıyolar içine 5 dkka içinde yapıyor evde kayısı kurusu felan varsa hoşafını yap içir