2 ay maalesef çok erken . İlk 3 ay uyku düzeni diye bir şey yok düzensizliği var sadece . Bebek uyanınca besle sonra aktivite yaptır konuş vs. Sonra da uyku şeklinde bir düzen oluştur. İnternetten uyku penceresi denen şeye bak hayatım onu öğrendim hayatım kolaylaştı. Aylara göre bebeklerin uyku pencereleri yani uyanıklık zamanları oluyor. Uyanır uyanmaz saate bak mesela2 aylık bebeğin penceresi 1 saat ise 55. Dakika uyutmaya başla