Ozzyey Devletin ücretsiz yapacağı aşıyı eczaneden para verip alıcaz neden çünkü 6. Ay aşısı sağlık ocaklarında yokmuş. Bu durumu yaşayan var mı?
kasimonbes Ozzyey oyle bir sey olamaz ya ucretsiz parayla neden satin alasiniz. Geldigi zaman yaptırırsiniz o ay icinde olmaz mi? Saglik ocagiyla konustunuz mu?
giizeemm Ozzyey Aşı sıkıntısı var şuan belli bir süresi oluyor aşıların o zaman dilimine kadar yaptırabiliyorsunuz aslında bir sorup öğrenin ebenizden en geç ne zaman gösteriyor sistem diye bekleyebilirsiniz o tarihi şuan her yer sıkıntıda aşı konusunda
Agaclargibi Bizde dün altıncı ay aşılarını yaptırdık ama hepatit b gelmedi dediler biz alabilir miyiz dedim doktor da gerek olmadığını aralıklı periyotlarda geldiğini ki zaten muhtemelen piyasada bulamayacağımızı söyledi öyle para verip alacaksınız vs demedi
Agaclargibi Ozzyey canım bu son doz bizim doktorumuz marta kadar erteleyebliriz dedi 6ay aşısı sonuçta ilk ay değil ki