Asya77 ek gıdaya geçtiyseniz hazım sıkıntıları oluyor benim bebeğim de 7 aylık her uyandığında alıp gaz çıkartmak zorunda kalıyorum zamanla sindirimi alışacak inşallah siz de bi bakın gazdan mı yapıyor kucağıma alıyorum biraz sırtına pıt pıt yapıyorum geğiriyor koyuyorum uyumaya devam ediyor