Şimdi de bu salgın baslamış🙄 Sabah oğlum bi uyandı gözlerini açamıyor çapaktan kıpkırmızı olmuş doktora götürdük meğer salgın varmış hastanede yatan çocuklar bile varmış damla verdi sabah aksam kullanıcaz dikkatli olun arkadaşlar sizde 🙄 Cabuk gecmesi icin tavsiyeniz varmı bu arada