Zhdsgn Merhaba arkadaşlar Bebeğim 2 ay 12 günlük günduz uykularimiz bozuldu ne kadar güzel gidiodu ama nedense üç gundur gündüz uykusu 20 dk 10 dk oluoo nasıl yapıyorsunuz siz gündüz uyutmak için bizim bu kız uyumuo
Cansudemirell Zhdsgn benim oğlum da 1 ay 3 günlük gündüzleri sadece 1 kere uyutabiliyorum yatağa koyduğum anda uyanıyo kucakta mışıl mışıl.
Srpp Zhdsgn oğlum 11.ayında malesef bizim hala gündüz uykularımız çok kısa yarım saat uyurda öpüp başıma koyuyorum😓
Sasah1441 Zhdsgn bizim 5dk düştü 😔 çok yıpratıyor beni eskiden kendiliğinden uyuyordu şimdi kucağımdan bile inmek istemiyor uyumuyor...