Merhaba bebeğimi emziriyorum ama 1 yaşında kilosu zayıf kalmaya başladı takviye olarak geceleri uyutmadan önce kaşık maması yapmaya başladım gündüzleride biberon maması kullanayım dedim biraz kilo alması için herkez golden goatı kullan dedi bende kullananların fikrini söyler mi acaba