Egeemoms Kızlar yeni akvaryum aldık japon balığı beslemek için balıkları,yemini, damlalarını felan da aldık ama suyunu dün koymamiza rağmen bugün aşırı bulanık ve balıklar yukarı çıkıyor ağızlarını açıyorlar neden böyle yapıyorlar bilgisi olan var mı
tugceo92 Egeemoms hava alamiyorlardir eğer kum varsa o da yapar dedi eşim canım. Balıklardan iyi anlıyor da o yüzden direk sordum
espiri Egeemoms hava motoru yoksa suyunu hergun günlük degistirmeniz gerekli ve motor yoksa çabuk ölüyorlar maalesef
Rapunzels Egeemoms canım akvaryum ister büyük ister küçük olsun ama en acilinden hava motoru şart balıklarınız oksijensiz kalmış 😞 lütfen hemen yarın alın suyu aşırı bulanmadıysa 4te 1 ini değiştirmeniz yeterli. ve içerisine mümkünse aksesuar hatta taşlardan bile koymayın başımızdan bu hadiseleri geçirdiğimiz için tek tek yazdım ama enn önemlisi yaşayabilmeleri için hava motoru
tugceo92 Egeemoms hava motoru var dimi canım? Ters dönüyorsa olmak üzeredir havasız kaliyodur. Anlattığına göre hava şeyi yok hava alamazsa yukarı çıkarlar
Egeemoms Yesilev2022 tugceo92 espiri Var ama gerek yok japon balığına demişlerdi 20 günde suyunu değiştirin yeterli demişlerdi. Aldım kovaya koydum balıkları yarın motorunu taktirayim eşime
tugceo92 Egeemoms taktir canım mutlaka.Eşim diyor japonlar çok hassas balıklar en ufak şeyden bile ölüyorlardiyo
Yesilev2022 Dermin hamile kalınca bakımını yapamadım akvaryum su değişimi vs. başka birine sahiplendirdik Facebook kullanıyorsanız ‘su kaplumbağa dünyası’ grubu var ordan sahiplendirenler oluyor 🤗 çok zevkli ama bence balıktan iyi eline alıp sevebiliyorsun 😍
Rapunzels Rapunzels bu arada 20 gün çok uzun süre, haftada bir suyun tamamı değil 4te 1i yenilenecek şekilde değişim yapın♥️
Egeemoms Rapunzels ilk balık beslememiz hiç bilgimiz yoktu. Satan kişi de motorsuzda yaşar bu balıklar demiş akvaryum da baya büyük şuan tek başıma asla suyunu degistiremem malesef balıkları aldım başka kovaya koydum sabaha kadar idare etmeleri için. Son anda farkettim ölmeden aldım çok şükür
Busragokceberra Egeemoms Evet motorsuz yaşar ama ömrü kısa oluyor bu yüzden kaç tane var balıktan o da önemli eğer fazlaysa küçük bir akvaryum yeterli gelmez oksijen alamadıkları için de yukarı çıkarlar